Si Tammy
IM B2UTY

Assalamualaikum!

Tumira Najihah Taufek
Just calling me TUMI
19 Years Old,still younger okay!
I do love My Parents

Anything About Life


My Heartbeat

I’m thinking of you, that’s all I do, all the time. You’re always the first and the last thing on this heart of mine. No matter where I go, or what I do, I’m thinking of you
I love you the more in that I believe you had liked me for my own sake and for nothing else
When you came, you were like red wine and honey, and the taste of you burnt my mouth with its sweetness


My Bias

"I hate you love you. Up and down multiple times in a day. Feels like an elevator Heal me I’m heartsick. There ain’t no cure for my disease I’m worn out because of you. The amount of pain you caused me. I can’t estimate it In this situation. I fold my hands together for you. I pray for ya. Good luck to ya"
Let Me Tell The Past
Cannot MOVE ON Dengan HP

Ahhhhhhhhhhhhhhh! kenapa aku tak boleh nak move on cerita hati perempuan ni. Nak dekat 100 kali dah aku rase. aku ulang tayang cerita ni. hahahaha gile wehhh. sumpah tak boleh move on. mungkin sebab heroin and hero dia kot. sesuai gile kot diorang jadi hero dan heroin, sorang lagi handsome nak mampus, lagi sorang cantik. PERFECT! nak tahu tak. cerita nilah yang buat aku falling in love dgn artis melayu ni. biase aku layan korea, orang putih. sejak muncul nye HP ni. layan aje drama melayu. tambahan lagi aku tgh minat gile dekat hero dia. lagi gila lah aku. stalk aje instagram dia. aku suke cara SR layan MA dalam insta. sweet sangat. tapiii sejak timbul kontroversi pasal diorang ni. senyap dah terus. masing masing buat hal sendiri. SR dengan cara dia. MA dengan cara dia. takde dah post gambar sama sama. hmm how i miss that moments. MA pun dah delete semua gambar gambar yang ade SR. Yang mengenai SR. sedih. semua fans dia sekarang ni tengah menunggu SR dan MA post gambar sama sama lagi. tapii yang palingg sweet kan. kucing SR, MA jaga tau. Trex. masing masing panggil diri dia mummy daddy. sweetnyaaa. YA ALLAH moga moga jodoh SR dengan MA. aku nak sangat tngok dia berdua.