Si Tammy
IM B2UTY

Assalamualaikum!

Tumira Najihah Taufek
Just calling me TUMI
19 Years Old,still younger okay!
I do love My Parents

Anything About Life


My Heartbeat

I’m thinking of you, that’s all I do, all the time. You’re always the first and the last thing on this heart of mine. No matter where I go, or what I do, I’m thinking of you
I love you the more in that I believe you had liked me for my own sake and for nothing else
When you came, you were like red wine and honey, and the taste of you burnt my mouth with its sweetness


My Bias

"I hate you love you. Up and down multiple times in a day. Feels like an elevator Heal me I’m heartsick. There ain’t no cure for my disease I’m worn out because of you. The amount of pain you caused me. I can’t estimate it In this situation. I fold my hands together for you. I pray for ya. Good luck to ya"
Let Me Tell The Past
since 2015


Assalamualaikum, hihi lamaa nyaa tak udated blog. hmm sometimes rindu gile nak updated tapi malas lahh. sejak duk bilik sewa ni, memang takde masa gile nak care blog ni. apatah lagi nak decorated blog ni. busyy weh dengan folio. assigment bagai. budak kolej kan. hahaha. hmm hmm seriously memang takde mood lah nak updated disebabkan ade seseorang ni suruh sangat i updated entry. i pun updated lah. Banyakk sangat perkara perkara yang berlaku pada tahum 2015 ni. its was sad story, happy and everything lah. tak tahu nk mulakan coretan hati macam mane. Kadang malas dah nak ingat peristiwa yang memang tak perlu di ingat and di ingati. haha whattt theee pfttt -,-  sekarang aku memang bahagia gilaaa wehhh. hanya Allah je yang tahu betapa bahagia nye aku sekaranggg. bahagiaaa gileee bahagiaaa. Sebab aku ade family, sahabat, kawan, sibling yang selalu menyokong aku dari belakang, tak belakang jugak. depan pun ada. tepi tengah. haha. Thanks Allah. Sesungguhnyaa, aku bersyukur kepadaMU Ya Allah kerana telah Kurniakan orang orang yang selalu menyayangi aku. Since aku break dengan apik, hidup aku bahagia sangat. aku rase aku bebas. tak tahu kenapa aku bahagia sangat. sampai kawan kawan cakap aku ni gile ke, tak berperasaaan ke takde perasaan sedih ke . kalau orang puan lain, tu memang banjirlah kuala terengganu ni. hahaha. Gile wehh tak sedih, sedih tu adaaa. but sometimes aku fikir  perlu ke aku nangis sebab orang laki yang bukan muhrim tu. dia setakat boyfrriend. bukan suami wehh. membazir air mata aku je. kan?
hmm aku ni strong girl lahh. aku tak suke tunjuk sedih depan kawan kawan aku, hmm entah lahh. malas lah nak fikir pasal dia, dalam kelas pun aku langsung tak pandang dia. apatah lagi talking with him. memang tak lahhh. orang yang dah lukakan hati aku sampai bile bile aku tak layan sampai lah dia betul betul insaf. To boys, jadilah mempermainkan perasaan perempuan. tolong lahhh. kau ingat hati perempuan ni macam batu ke? korang buat macam macam dekat perempuan, diorang tak kesahh? perempuan gile je weh camtu. k dahh. malas dah nak ingat pasal ni.

NAK DECO BLOG JAP