Si Tammy
IM B2UTY

Assalamualaikum!

Tumira Najihah Taufek
Just calling me TUMI
19 Years Old,still younger okay!
I do love My Parents

Anything About Life


My Heartbeat

I’m thinking of you, that’s all I do, all the time. You’re always the first and the last thing on this heart of mine. No matter where I go, or what I do, I’m thinking of you
I love you the more in that I believe you had liked me for my own sake and for nothing else
When you came, you were like red wine and honey, and the taste of you burnt my mouth with its sweetness


My Bias

"I hate you love you. Up and down multiple times in a day. Feels like an elevator Heal me I’m heartsick. There ain’t no cure for my disease I’m worn out because of you. The amount of pain you caused me. I can’t estimate it In this situation. I fold my hands together for you. I pray for ya. Good luck to ya"
Let Me Tell The Past
Heyyaaaa!


Hai Hai. ehem Assalamualaikum you alls. im back dear. hahaha. for a longgg time not see you honeyyy bunnyy. Dah nak masukkk bulan 12 dah kann? musim hujann weh. rumah aku dah macam kolam renang dahh. tak yah susah nak pergi dekat TER ke or everywhere lahh. haha berendam depan rumah je. my father was like ' my daughter is not normal' hahaha elekk lah father. dulu dulu mase kecikk, siap tangkap ikan, berudu lagi kannn. bile dah besar jadi mcm aneh pulak mandi banjir. tak aneh pun sebenarnye. hahaha so, how was your dayyy? tak pergi holidayy ek? hmm im just like akhir bulan 12 kot nak pergi holidayy. sometimes, rasa malas pulak nak keluar rumah kan bila hujan hujan ni. tak selesaa pulak. tapi dah 3 hari dah hujan tak turun. hari ni panas pulakk rase. yesterday me and my mama, adik, atok and mak sedare was going at mydinnn baru. hahaha. gilaaa bapaakkk besar doe. tapi takleh lawan lah mydin kat KL kan. sini aku ase mcm takde pape bende yang menarik pulak.entahh. is nothing. ade marrybrown, ayam penyekk hmm takde pape yang special. buat lah kdai something different kan. ni semua kat KL dah ade. and it was bored. bagi akuu lah. korang semua i dont know. haha. and kelmarin aku terjumpaaaa my bae. wehh dia tak cakap pun nak datang tau. tetiba he was send me  message suruh pandang kat depan. and i was like eeeeeee nakal nyeee awakkk ni. dah lah tak cakap sepatah haram. dia cakap kawan dia tetiba ajak ajak ayam nak pergi mydin. kebetulan aku pun nak pergi mydin kan. and thats alll sekain, terima kasih. bye bye kuek kuek