Si Tammy
IM B2UTY

Assalamualaikum!

Tumira Najihah Taufek
Just calling me TUMI
19 Years Old,still younger okay!
I do love My Parents

Anything About Life


My Heartbeat

I’m thinking of you, that’s all I do, all the time. You’re always the first and the last thing on this heart of mine. No matter where I go, or what I do, I’m thinking of you
I love you the more in that I believe you had liked me for my own sake and for nothing else
When you came, you were like red wine and honey, and the taste of you burnt my mouth with its sweetness


My Bias

"I hate you love you. Up and down multiple times in a day. Feels like an elevator Heal me I’m heartsick. There ain’t no cure for my disease I’m worn out because of you. The amount of pain you caused me. I can’t estimate it In this situation. I fold my hands together for you. I pray for ya. Good luck to ya"
Let Me Tell The Past
Long Time Agoooo



Assalamualaikum wahai blog aku yang dah lame gile cadbury aku tak updated, deco and everything lah dekat blog ni. aku terdetik hati nak buke blog ni sebab aku terfikir yang aku ni sebenarnye banyak benda yang aku have telling the story,  nak luahkan perasaan, hahaha. biase blog lah tempat aku meluahkan perasaan. tapi sekarang bukuu tempat aku mengadu. oh, you know what? aku dah boleh katamkan duk hostel selama 2 tahun. 2 tahum bosss? ingat sekejap ke? hikhik seriously, proud with myself. aku tak caye woooo aku dapat duk asrama selama 2 tahun. Last post dekat blog aku ni kan mase aku dah nak masuk sekolejjj aku tu.and sekarang ni aku keluar pulak dah hostel. tengok lame tak lame aku tak take care of this blog. kuekkk! terlalu banyakk lah cabaran dan dugaan aku duk kat tempat yang boleh dikatakan 'asramaku, syurgaku' tuuu;.first, aku tak boleh nak bawak telefon, tak boleh bawak laptop, tak boleh bising and semua bende yang aku suke buat lah kat sekolah dulu. semuanyaaa tak boleh dekat sekolah ni. ughh. stress tauu? dan aku pun dah dapat kawan baruuu. budak kursus aku tu semuanyaa sproting and boleh dikatekan satu kepala lah. lelaki and perempuan semuanyaa samalah. and guess what? aku ade buah jantung dalam kelas aku ni. hahaha dulu dulu aku pernah kata yang aku tak nak berkasih kasih dalam satu kelass and kawan lame aku selalu cakap " tumira, aku yakin yang kau akan couple jugak sekelas, tak kire lah dekat sekolah ke. u ke. kolej ke" and what? memang itu kenyataan, hikhik. about zack tu? dah jadi ex aku. ex yang paling poyyooooooo. ughhh. aku dah 1 tahun 6 bulan dengan apik tu. InsyaAllah, kalau ade jodoh bersama lah kiteorang. hikhik hmm hmm hmmm tak tahu nak cerita yang mane satu ni. banyak sangat story nii. hm/ 1 tahun lebih dah aku tak care blog ni. rinduuuu gileee wehhh. bayanglah aku buat blog ni dari darjah 6 lagi. mase tak matured lagiii. sekarang, dah nak jadi mak orang pulakkk. hahahaha. k another day lah kite bertalking talking k. byee. love uuuuuuu