Si Tammy
IM B2UTY

Assalamualaikum!

Tumira Najihah Taufek
Just calling me TUMI
19 Years Old,still younger okay!
I do love My Parents

Anything About Life


My Heartbeat

I’m thinking of you, that’s all I do, all the time. You’re always the first and the last thing on this heart of mine. No matter where I go, or what I do, I’m thinking of you
I love you the more in that I believe you had liked me for my own sake and for nothing else
When you came, you were like red wine and honey, and the taste of you burnt my mouth with its sweetness


My Bias

"I hate you love you. Up and down multiple times in a day. Feels like an elevator Heal me I’m heartsick. There ain’t no cure for my disease I’m worn out because of you. The amount of pain you caused me. I can’t estimate it In this situation. I fold my hands together for you. I pray for ya. Good luck to ya"
Let Me Tell The Past
Aku Akan Merindui Mu Sayang





Assalamualaikum, Ya Allah engkau sihatkan lah tubuh badan kawan - kawanku iaitu effa, raja, farhah, aisyah, amira, syidah dan yang lain - lain. Aku amat menyayangi mereka semua. Janganlah engkau berikan perpisahan kepada mereka. Ya Tuhan kami, engkau berikanlah kebahagiaan mereka. Engkau jaga lah mereka sebaik - baik mungkin semasa ketiadaan aku di sisi mereka. Amin. hai kawan - kawan aku yang aku sayangi. awok mu mesti dok kesoh opp aku nok tinggal awok mu? banyok kenangan awok2 kite dekat KOMSTAR ow op? btw aku mmg la tamboh tinggal awok mu semua. tapi aku malas nok membantah kate - kate mok aku. aku sayang nok tinggal awok mu semua. memang dekat sekola awok mu tengok aku happy je, sebenornye bukan aku happy sangat sebab nok pindoh sekolah, tapi aku susuk kesedihan aku. sebab aku tamboh tengok awok mu sedih lake. mase farhah kate ' mcm happy je mu sebab nok pindoh ' mase tu mmg aku nok nangis sangat2 tapi aku tahan, aku mampu bertahan lagi. sebab aku dok sangke kawan aku fikir tentang aku sapa gitu semua. tapi ape kan daya. aku mmg dokleh nok wak bende doh. aku nok tinggal doh awok mu. lepas ni boleh la mu nok ngumpat aku. hahahaha. k jage diri molek neh semua. aku sayang awok mu. rindu mase kite gi taman shah bandor tu. gi nyanyi. eh awok mu perasan dok. kite mcm kumpulan infinite. mcm sunggyu nok tinggalkan infinite. mcm aku nok tinggal awok mu. hahaha. sorry awok semua. gmbor berseranggoh. dokleh nok upload. ingat gi ayat kite mati awal. seranggoh. serambee. mcm bodo je. malu ah aku.