Si Tammy
IM B2UTY

Assalamualaikum!

Tumira Najihah Taufek
Just calling me TUMI
19 Years Old,still younger okay!
I do love My Parents

Anything About Life


My Heartbeat

I’m thinking of you, that’s all I do, all the time. You’re always the first and the last thing on this heart of mine. No matter where I go, or what I do, I’m thinking of you
I love you the more in that I believe you had liked me for my own sake and for nothing else
When you came, you were like red wine and honey, and the taste of you burnt my mouth with its sweetness


My Bias

"I hate you love you. Up and down multiple times in a day. Feels like an elevator Heal me I’m heartsick. There ain’t no cure for my disease I’m worn out because of you. The amount of pain you caused me. I can’t estimate it In this situation. I fold my hands together for you. I pray for ya. Good luck to ya"
Let Me Tell The Past
Holla Dear Sweet Online Diary


woot woot. hmmm ape nak buat niiiiiiiii. seriously BORED please give me propasal. korang buat ape ek petang petang macam ni? hari ni aku habiskan masa aku dengan bermain gadget kesayangann aku tuuuu je. And online wechat, facebook, instagram, we heart it and dengar lagu ed sheeran yang cutie tu. hahaha last last dah terlampau bosan sangat aku bukaaaaaa lah komputer semata mata nak taip semua bende ni lah. hahaha takpe. dapat hilangkan sikit bosan ni kan. haaaaaa nak tahu something tak? hari ni aku buat puding cendolll hahaha. great! bende tu sedapppp sangat tapi tapi tapi kannnn. hahaha puding yang nisan tu dia tak bersatu dengan cendoll. dia pecahh. alaa takpelah first tryingkannn. Tak semua bende yang first kite buat tu menjadikan. kalau yang second try pun boleh hancur apetah lagi yang first kan? bak kata cikgu supardi lahhh. latihan menerap bata ni kene selalu try bukan hanyaa untuk yang pertama atau yang kedua kali malahan always bagi meningkatkan lagi kemahiran tu. macam puding and kuih jugakkan? hihihi kuat lah aku sukaaa hari ni.


diorang tengah macam excited nak rasaaa 
haha. hmm talk about last night. aku rasaaaaaa sakit hati sangat dengan apik. hmm sebab dia dah janji nak call aku tapi mase aku balas whatsapp dia tuu, ehh boleh pulak dia tak reply. dah lah mase tu lewat dah. mata aku pulak terkebil kebil tengah menahan ngatuk ni kan. hmm last last aku pun tidurr laa. tanpa di sedari dalam pukol 2 pagi macam tu lah lebih kurangkan, aku rasaa macam phone aku ni bergetar je kan. rupa rupa nyaaa si dia call. check check nak nak dekat 55 missed calls. hahaha coreng punyokkkk kerjooooooo ni. dia call lagi and again. aku tak angkat call dia pun, nak merajuk. kononnnnn. hahaha dia pujuk bagai nak rak dekat whatsapp. akhirnyaa termakan jugak. haaaaa tulah. len kali jangan berjanji yaaaa syg. ughhh nasib baik moody aku baik semalam kannn. haha