Si Tammy
IM B2UTY

Assalamualaikum!

Tumira Najihah Taufek
Just calling me TUMI
19 Years Old,still younger okay!
I do love My Parents

Anything About Life


My Heartbeat

I’m thinking of you, that’s all I do, all the time. You’re always the first and the last thing on this heart of mine. No matter where I go, or what I do, I’m thinking of you
I love you the more in that I believe you had liked me for my own sake and for nothing else
When you came, you were like red wine and honey, and the taste of you burnt my mouth with its sweetness


My Bias

"I hate you love you. Up and down multiple times in a day. Feels like an elevator Heal me I’m heartsick. There ain’t no cure for my disease I’m worn out because of you. The amount of pain you caused me. I can’t estimate it In this situation. I fold my hands together for you. I pray for ya. Good luck to ya"
Let Me Tell The Past
Orang yang hadir dalam hidupku pada tahun 2012








heyyy. btw ambe takdop semangat nak wak lawok hari ni. penatt ngat siang malam study. banyok ekpom dok wak persediaan. hmm, btw sekarang tengah bagi tumpuan dekat sejarah n math. geo malas doh ambe nok study kuat kuat, huhu geo emang target A sudah. huhu. sj dgn math je lah ni. kene bagi kasih sayang banyok sikit. baru ye nok mari dekat tumira. btw hari ni pagi pagi online ni saje saje je. mama tumira gi kuantan. tumira dgn adik sebekk kat rumah huhu, HOME ALONE. alone ke? huhu adiik ade padahal. tapi rase mcm ye dok wujud je. tooohhhhh ayat skema sudah datang. huhu PMR pleaseeee jangan datanggg lagi. ambe dok sedia agi ni. hadoiii 26 hari lagi. are you serious? ohmayyyyyyyyyy. apekahhhhh? btw chill la kang. huhu. pagi ni ambe nok letok gambor gambor org yang ambe syg dalam 2012 ni. lettt seee lett seee. btw ambe syg ngat dekat ex abg angkat ambe ni :( tapi ye sombong lening. dakpeee ah. tengokk ah gambor kat atas tuuuu <3