Si Tammy
IM B2UTY

Assalamualaikum!

Tumira Najihah Taufek
Just calling me TUMI
19 Years Old,still younger okay!
I do love My Parents

Anything About Life


My Heartbeat

I’m thinking of you, that’s all I do, all the time. You’re always the first and the last thing on this heart of mine. No matter where I go, or what I do, I’m thinking of you
I love you the more in that I believe you had liked me for my own sake and for nothing else
When you came, you were like red wine and honey, and the taste of you burnt my mouth with its sweetness


My Bias

"I hate you love you. Up and down multiple times in a day. Feels like an elevator Heal me I’m heartsick. There ain’t no cure for my disease I’m worn out because of you. The amount of pain you caused me. I can’t estimate it In this situation. I fold my hands together for you. I pray for ya. Good luck to ya"
Let Me Tell The Past
puding karemal :D

assalamualaikum. salam nuzul AL-QURAN. semuaaan puasaaa tak? hah! buat ape dalam hutan tu? menjamu selera nampak. hamboii budak umur 7 tahun pom boleh tahan. takkan awak abang abang tak leh nak tahan? malu laa brooo. malu dekat budak kecik tuh. haha takde la just kidding. don't mad mad nanti saye panggil maid saye ambik batang penyapu kan. nak? sejak bile aku ade maid *thinking* Hhahaha tumira memang suke merapu. baru tahuu? pity of youuu -,-
K, dah. stop it. semakin lame melayan semakin merapu la minah senggett ni. btw today nak story pasal gula hangus yang di making oleh tumira sendiri. elehhh cakap puding orang tak sedap. cube korang buat? ade sedapp? don't judge by cover buku teks la. hhahaha. seriously memang excited gile la nak buat bende ni. mula mula buat tuh gula hanguss tak menjadi menjadi. tak hangus hangus. test yang kedua. brabooooo. it work! well done tumira. hahaha mmg enjoy habis habisan la bile rase puding buatan sendiri. bak kate orang melayu ' OHSEM ' bukan awesome erk. awesome for mat salleh only. btw mama just tolong sukutan je, haha tak lebih. adik? adik tukang penyibuk! hahaha ahh nim dia some picture. let see let see

aku mmg suke mengarot baru tahu? ohh sekarang korang dah tahu.