Si Tammy
IM B2UTY

Assalamualaikum!

Tumira Najihah Taufek
Just calling me TUMI
19 Years Old,still younger okay!
I do love My Parents

Anything About Life


My Heartbeat

I’m thinking of you, that’s all I do, all the time. You’re always the first and the last thing on this heart of mine. No matter where I go, or what I do, I’m thinking of you
I love you the more in that I believe you had liked me for my own sake and for nothing else
When you came, you were like red wine and honey, and the taste of you burnt my mouth with its sweetness


My Bias

"I hate you love you. Up and down multiple times in a day. Feels like an elevator Heal me I’m heartsick. There ain’t no cure for my disease I’m worn out because of you. The amount of pain you caused me. I can’t estimate it In this situation. I fold my hands together for you. I pray for ya. Good luck to ya"

JUST SAYING

holaaaaaaa. lamenye dok updated. kangan tak? eceh. minat kangen band saboh. bia dok pun ambe minat indo.jiwang ngat ekpom. hahaha. dok minat dok minat. BAIK FORGET IT  nok cerite bende len. bende ni pulok gi cerite. ish ish ish. haha. oh. tanye khabar dulu. apeee khabar buk pak? sihatt sihat aja? kalu tak sihat, gi la hospital. klinik pun banyok. kalu dok, wak nape kerajaan wak klinik kang. *eceh. ajor org konon :P muntoh hijau. haha. benornye nok cerite pasal EX BF YANG TAK BERAPE NAK HANDSOME  tapi macam tu la. dah takde pape hubungan da. jadi dah tak IMPORTANT  lagi dalam hidup tumira ni ah. btw, i still love my ex. dokleh lupe kenangan manis dulu dulu. jele ke dia. senyum ke dia. balik same dgn dia n EVERYTHING la. ohhhhh i misssh that moment. rinduu nak on the phone dgn dia malam malam :( cakap ' i love you ' ' you love me ' ahhh. hanya tuhan sahaje yang tahu betape rinduu nye tumira dekat dia. btw, PMR dah nak dekat. tumira pun dah buat persediaan sikit sikit. dia cakap, dia nak tgk tumira berjaye. okay. i show it. just wait n see :D

PMR YOU KILL ME. URGHH!